صفحه اصلیمجله سلامتاخبار حوزه سلامتراهنمای ایمنی و سلامتی در هنگام شروع مجدد به کار جهت پیشگیری ازابتلا به کرونا

راهنمای ایمنی و سلامتی در هنگام شروع مجدد به کار جهت پیشگیری ازابتلا به کرونا

ارسال نظر

تعداد بازدید: 588

اخبار حوزه سلامت

راهنمای ایمنی و سلامتی در هنگام شروع مجدد به کار جهت پیشگیری ازابتلا به کرونا

اشتراک‌گذاری

icon
icon
icon
icon

بروزرسانی:

21 اردیبهشت 1399

با گذشت زمان از آغاز شیوع ویروس کرونا (Coronavirus) و پایان قرنطینه، کم کم ادارات در کشورهای مختلف مجبور به از سرگیری فعالیت های خود هستند و این موضوع مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها را وادار کرد تا در راستای پیشگیری از اپیدمی و شیوع بیشتر بیماری کرونا توصیه های مهمی را برای کارمندان و اداراتی که مجبور و همچنین مجاز به از سر گیری مجدد کار و فعالیت خود هستند داشته باشد. این افراد به دلیل اینکه در معرض مستقیم ابتلا به کوید 19 (COVID-19) می باشند و یا میتوانند به عنوان ناقل عمل کرده و بیماری را به دیگران سرایت بدهند، باید جهت ایفای مسئولیت اجتماعی خود، مواردی را مد نظر قرار دهند.

توصیه ها و موارد زیر را حتما به عنوان یک مدیر در نظر بگیرید:

 

تصویر بلاگ

خطوط فاصله گذاری روی زمین

برای انتقال ویروس کرونا (Coronavirus) از فردی به فرد دیگر، با مشخص کردن خطوط با فاصله ی استاندارد بر روی زمین، فاصله ی قرارگیری کارمندان نسبت به یکدیگر را کنترل کنید.

 

تصویر بلاگ

استراحت کاری در کرونا

زمان های استراحت ثابت تعیین نکنید و یا مکان هایی را برای استراحت موقت کارمندان در نظر بگیرید تا از تجمع گروهی افراد جلوگیری کنید. هر فرد به طور تقریبی باید 3 متر با سایرین فاصله داشته باشد.

 

 

تصویر بلاگ

ساعات کاری

ساعات کاری را شیفت بندی کنید تا در زمان های رفت و آمد در پارکینگ ها، رختکن ها و حتی صرف ناهار و ... تجمع ایجاد نشود.

 

 

تصویر بلاگ

وسایل نقلیه ی عمومی ممنوع

کارمندان را تشویق کنید تا در صورت امکان برای جلوگیری از ابتلا به کوید 19 (COVID-19) از وسایل نقلیه ی عمومی استفاده نکنند. و در صورت امکان از دوچرخه و یا وسیله نقلیه شخصی استفاده نمایند.

 

 

تصویر بلاگ

مواد ضدعفونی کننده

برای پیشگیری از ابتلای کارمندان به کوید 19، مواد شست و شو، ضد عفونی کننده های حاوی الکل و دستمال کاغذی به میزان کافی در دسترس آن ها قرار دهید.

 

یکی از اهداف مجله سلامت پزشک‌بوک بالا بردن سطح سلامت عمومی جامعه از طریق اطلاع رسانی و آموزش های عمومی به مردم و همچنین افرادی که از لحاظ ایمنی سلامتی ضعیف و آسیب پذیر هستند می باشد.
" این بار با دست در دست هم ندادن کرونا را شکست خواهیم داد. "

دریافت مشاوره و نوبت حضوری از پزشکان مرتبط

نظرات مشتریان ما

نظری ثبت نشده است

logo
logo

پزشک بوک اولین و بزرگترین سامانه جامع سلامت و درمان کشور ارائه دهنده خدمات پزشکی در قالب پلتفرم آنلاین مخصوص پزشکان و بیماران می باشد. پزشک بوک با هدف رفع تمامی نیازمندی‌های پزشکی و درمانی از جمله نوبت دهی آنلاین از پزشک متخصص، مشاوره آنلاین شما را تا درمان کامل همراهی می کند.

سامانه ثبت نام پزشکان و مراکز

logo etehadie
enamad
logo samandehi

دفتر مرکزی: تهران، ونک، خیابان شیراز جنوبی، خیابان سامان، پلاک 67، واحد 8

پشتیبانی پزشک بوک (از ساعت ۹ الی ۲۲):

021-91004191