صفحه اصلیمجله سلامتاخبار حوزه سلامتبهترین تجربه بارداری در دوران کرونا را داشته باشید

بهترین تجربه بارداری در دوران کرونا را داشته باشید

ارسال نظر

تعداد بازدید: 628

اخبار حوزه سلامت

بهترین تجربه بارداری در دوران کرونا را داشته باشید

اشتراک‌گذاری

icon
icon
icon
icon

بروزرسانی:

24 اردیبهشت 1399

تصویر بلاگ

مهمترین، لذت بخش ترین و شاید سخت ترین بخش زندگی یک خانم میتواند دوران بارداری باشد، با هزاران امید، آرزو و در برخی از موارد دلهره اما با هر فراز و نشیبی هر خانمی تمایل و تلاش دارد تا بهترین تجربه دوران بارداری خود را داشته باشند.

در دوران بارداری توصیه ها و مشاوره های زیادی وجود دارد تا یک فرد باردار با موفقیت این دوران سخت و لذت بخش را پشت سر گذاشته و در نهایت منجر به بدنیا آمدن فرزند یا فرزندان(در صورت چند قلو بودن) دلبندشان بشود.

اما در دوران کرونا و پسا کرونا مقداری شرایط خاص شده است؛ برای خانم های باردار توصیه ها و هشدار هایی از طرف سازمانهای مقابله با کرونا ارائه شده است که می بایست بصورت سخت گیرانه ای از سوی بانوان باردار رعایت گردد.

تصویر بلاگ

از جمله توصیه شده است که زنان باردار برای جلوگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا (Coronavirus) بایستی در تعاملات اجتماعی و ارتباط با سایر افراد بسیار سخت گیرانه برخورد کنند.

 

اما چه چیزهایی در رابطه با بیماری کوید 19 (COVID-19) هنگام بارداری باید بدانیم؟

1111

 

 

تاثیرات کرونا بر روی بارداری

با اینکه پزشکان تا این لحظه نظر قطعی در مورد تاثیر بیماری کوید 19 (COVID-19) بر روی بارداری ندارند، اما تاکنون نمونه‌ای یافت نشده که نشان دهنده‌ی وخیم‌تر بودن بیماری و حال بیماران باردار نسبت به سایر مبتلایان به کرونا باشد.

 

 

علائم کرونا در زنان باردار

اکثر زنان بارداری که به کرونا مبتلا می شوند، مانند سایر افراد جامعه دارای علائم خفیف هستند و به سرعت بهبود می یابند. این علائم شامل سرفه، تب، مشکلات تنفسی و کاهش حس بویایی می باشند.

 

 

افراد در معرض خطر کوید 19 (COVID-19)

زنان بارداری که بیماری قلبی جدی دارند در دسته‌ی در معرض خطر ترین افراد به شمار می آیند. توصیه می شود این اشخاص به طور کل در منزل قرنطینه باشند و از هرگونه تماس رو در رو با سایرین بپرهیزند. این دسته افراد بایستی مرتبا با پزشک خود در تماس باشند و اطلاعات خود را در مورد روند بهبودی بروز نگه دارند.

 

بعضی از ویروس ها در دوران بارداری بدتر و شدیدتر عمل می کنند اما هنوز مدرکی مبنی بر صحت این مطلب در مورد ویروس کرونا (Coronavirus) وجود ندارد.

یکی از اهداف مجله سلامت  پزشک‌بوک بالا بردن سطح سلامت عمومی جامعه از طریق اطلاع رسانی و آموزش های عمومی به مردم و همچنین افرادی که از لحاظ ایمنی سلامتی ضعیف و آسیب پذیر هستند می باشد.
" این بار با دست در دست هم ندادن کرونا را شکست خواهیم داد. "

دریافت مشاوره و نوبت حضوری از پزشکان مرتبط

نظرات مشتریان ما

نظری ثبت نشده است

logo
logo

پزشک بوک اولین و بزرگترین سامانه جامع سلامت و درمان کشور ارائه دهنده خدمات پزشکی در قالب پلتفرم آنلاین مخصوص پزشکان و بیماران می باشد. پزشک بوک با هدف رفع تمامی نیازمندی‌های پزشکی و درمانی از جمله نوبت دهی آنلاین از پزشک متخصص، مشاوره آنلاین شما را تا درمان کامل همراهی می کند.

سامانه ثبت نام پزشکان و مراکز

logo etehadie
enamad
logo samandehi

دفتر مرکزی: تهران، ونک، خیابان شیراز جنوبی، خیابان سامان، پلاک 67، واحد 8

پشتیبانی پزشک بوک (از ساعت ۹ الی ۲۲):

021-91004191